ניהול חנות באמזון המדריך לבחירת החברה הנכונה

ניהול חנות באמזון – לבחור רק בחברת מקצוענים

ניהול חנות באמזון – לבחור רק בחברת מקצוענים

אז ככה…החלטתם למכור באונליין וחשבתם איך בוחרים חברה לניהול חנות אמזון ?
או שכבר התחלתם למכור ואתם מרגישים “שהעסק” לא זז..אין מכירות, או שהם חלשות מאד נמאס לכם לנסות לבד ( מה שהרוב עושים בהתחלה ) ואז אמרתם זהו ! בוחרים חברה לניהול חנות באמזון, ניגשתם לגוגל ביצעתם חיפוש כגון: ניהול חנות אמזון או קידום מכירות באמזון, מצאתם מספר חברות, יצרתם קשר ופגישה ועכשיו אתם לפני דילמה קשה, מי החברה המתאימה ביותר ?!!

הנה ההמלצה שלנו (איקומרס 360) לבחירת הסוכנות הנכונה ואו השירות הנכון עבורכם.

הבדיקות שיש לבצע
:

  • האם לחברה מולכם יש ניסיון “מסחרי” ללא קשר לאונליין ? 
  • האם השירות שנותים לכם מקיף ?
    הסבר – תחום המכירות באמזון דורש הבנה בהרבה היבטים מסביב, זה ממש טנגו באונליין בין המוכרים לקונים וצריך ללמוד לשווק מוצרים באמזון בצורה מסחרית.
  • האם החברה יודעת לנהל חשבונות גדולים או קטנים ?
  • האם החברה משתמשת בכלים מקצועיים ?
  • האם התשלום הוא ריטיינר או על בסיס % מהמכירות?
    חברות ניהול חנות באמזון שעובדת על בסיס אחוזים הם חברות בינוניות עד קטנות שבד”כ אין להם ניסיון בשוק גם עם האתר שלהם אומר אחרת.
  • האם המחיר של השירות נמוך מידי ? מחיר נמוך מביא תוצאה נמוכה.
  • האם החברה נותנת שרותים נלווים משלימים ? 

תהיה החברה אשר בחרתם לנכון ללכת איתה קדימה, זכרו כמה כללים לסיום.
– לא התחתנתם עם חברת הניהול חנות באמזון שלכם – לא מרוצים ? החליפו חברה !
– מניסיון עשיר שלנו דעו ! ישנם “תקלות” פנים ארגוניות שפוגעות במכירות ללא קשר למכירות באמזון – מומלץ לבדוק את עצמכם קודם כל בבדק בית פנימי בהתנהלות החברה שלכם.
–  כל הנושא צריך “זרימה” נכונה בין כל הגופים: חברת השיווק שלכם באמזון, אתם, אמזון והתוכנית הכלכלית שלכם.
– הגדירו יעדים שאתם מעוניינים להגיע אליהם.
– עזבו את כל המונחים המקצועיים בפגישה כגון: ” פאנלים “, ” מרקטינג ” , “לעשות איקומרס” ועוד הרבה..
או שהחברה מקצועית ויודעת למכור או שלא – נקודה !

 

רוצים יותר מידע ? הזמינו ייעוץ מקצועי